Sunday 22 May 2022

Headshots

 U glavi odzvanja headshots

                                 and a picture of a boy

                                               in the magazine

Znam, treba prekinuti taj

                                žuti cvet

                                        na obali

Znam, treba, ali nešto me vuče

                            kao nekakav stockholmski

                                                         sindrom

Vraćam se po još udaraca i još

                                  malo migrenoznih napada

                                                  još malo bolova

              po još koji kilogram manje

Dok iz dubine nečeg tamnog izvire

                    komentar o mojoj navodnoj fizičkoj naduvenosti

                                              o mojem navodnom nervnom slomu

                                                            o mojoj navodnoj nezrelosti

                        poruke o radu koji je mogao biti moj

                                                       da mi je data šansa

Ali nije

      dato mi je ništa

             jedna velika, disfunkcionalna trafo-kutija

               nije mi data topla reč virtualnog

                                                 zagrljaja

A ipak se nadam da ću čuti -

                                tu sam za tebe

                                         jer te volim!

Jer, duboko u sebi

                        osećam da je ljubav važna

                        osećam strah od mogućeg glasa

                                                preko telefona

                               osećam                              ljubav

                                             mora biti važna

U suprotnom, za život nema nade

                                               nema nade

                                                         nema smisla

                                                                    nema svrhe

                      a žutilo će prekriti jutro

                                                             zauvek.

__________________________________________________

19.17h - 19.23h

21.05.2022.

subota

[Harmondsworth Moor park, pod uticajem Migraleve tableta]


No comments:

Post a Comment