Monday 17 December 2018


kako se kali(lo) nasilje



počelo je sa zapušavanjem ustiju
tuđih
        pesnicama
                         šamarima
                                         demokratijom kapitalizma
                                u stilu
              bolje nam je
       nego
ranije
a onda se servira trpljenje kao vid obitavanja
nije me briga
nije
    briga
            me
                briga
                       me
                          briga
                                me
                                   briga~▓▶⌂⌒✁~~~~~⋰⌒↯↙↜⋰⌒⋱                                       
                       〰〰〰〰za njihove zakržljale mozgove〰〰〰〰
                                   〰〰〰za frenetične ekstaze〰〰〰
                                        〰〰novih kristalnih noći〰〰
                                             za njihova pljuvanja
                                         za njihove udarce      .    
                                        ⌠za moje kontuzije kostiju⌡
                                                 vilice
                                                 nosa
                                                 i drugih
                                                      me
                                                 briga
                                              me
                                         briga
                                      me
                                 briga
                              sve    .
             za njihove ⋉⋗∼↺krvave∿⋖⋊ košulje

__________________________

06.02 pm – 06.06 pm
nedelja
16.12.2018.
(praznik materice)

No comments:

Post a Comment