Sunday 9 September 2018



Danse macabre

Ja neću da gledam drugima u leđa
Ja neću klijentelizam
Ja neću da budem dio šablona
dok kočnice tlaka guše moj lik
Ja neću da nosim stožer Listopadske revolucije
Ja neću da budem ograničeni nadražaj erogene zone
nedostatak kritičke i naučne misli
Ja neću današnji prekarni rad
nemogućnost da se živi u polju umjetnosti i kulture
Ja neću ljudski software
predatorski i udvorički
Ja neću institucionalizirani hardware
Ja neću da čekam u redu
da nosim sivo poslovno odijelo
all those beautiful tears
washed away by the river
situacija zahtjeva: певај на срБском!!


Ja neću da budem pragmatični motiv
Ja neću mehanizme partizacije
neetičku socijalnu mobilnost za preživljavanje
Ja neću da budem kapo –
žrtva protiv žrtve
Ja neću klike i nepotizam dugoročnih investicija
Ja neću kontinuiranu izolaciju
Ja neću da sve njegove misli postanu stvarnost
situacija zahtjeva status quo mode opératoire
move your body
leave your body
behind
ritmički lice na kraju tunela

___________________

19.21 h – 19.41 h
9. rujna 2018.
nedjelja


Autor:
Vladimir Milojković

Photo(s):
"Umetnost u Protestu"
art performance 2013
(klub 'Žica', BG)

No comments:

Post a Comment