Sunday 8 December 2013

Probudio sam se u pola osam. Ležao sam u krevetu desetak minuta. Uključio radio, menjao stanice, a onda mi je dosadila bezlična muzika. Goca Tržan, i radio emisija u kojoj se Gorica i Dragan prenemažu pričajući gluposti. Primetio sam da je danas to popularno, pa na svakoj stanici imate po dvoje koji trtljaju bezveze. Nije mi se ustajalo. Svetlo je jedva prodiralo kroz promere na roletni. Sinoć je trebalo da učim za ispit koji je za dva dana. Ne uči mi se. Metodika je mnogo dosadna. Posebno ova iz prirodnih nauka. Bubaš o eksperimentima koji ti nikada neće trebati. Umesto toga crtao sam do četiri a onda se uvukao u pižamu za dane kada sam previše umoran da bih se tuširao. Naravno, oprao sam zube. Mobilni ima opciju led lampa pa uz pomoć toga odlazim do kupatila. Zube perem u zavisnosti od umora. Kada sam baš motivisan onda pranje potraje celih deset minuta. A ponekad je dovoljan i minut ako više nemam snage. Ponekad oko deset roletna se sama spusti. Do pola. Kao da mi neki duh poručuje da se probudim. Ali ja sam već budan. Ležim u mraku. Čitao sam da je mrak dobar za oči. Zapravo da je najbolje provesti desetak minuta gledajući u mrak jer se tako oči odmaraju. Nekada sam to radio, ali sada u mojoj sobi nikada nije mrak. Imam previše kućnih aparata. Ležao sam do dvanaest a onda sam najzad ustao. U stanu nije bilo nikoga sem ptica u kavezu. Učinilo mi se da imaju mlade, ali nisam siguran. Treba proveriti. Frižider je čist. Ima hleba, šerpa za mleko sa mlekom do pola, margarin iz Mađarske i nešto što bi trebalo da bude ajvar. Uzimam hleb. Jednostavnije je da ga stavim u toster i dobijem prepečen hleb a onda na to stavim margarin. Nisam gladan ali ipak jedem jer imam oko 60 kg što je malo za moju visinu (tako kažu). Opet učenje. kada nikoga nema sedim uz knjigu. Gledam plave korice i mislim kako nikada neću uspeti da memorišem to dosadno gradivo. Razmišljam o odustajanju, ali sam odlučan u tome da izađem. U poslednje vreme dosta putujem. To mi pomaže da se isključim i ne razmišljam o problemima. Dok dođe novo veče ponovo ću počinjati da učim.

No comments:

Post a Comment