Sunday 3 April 2022

za nju & mene

 

10 minuta za 1. april

 

Kao prvoaprilska šala, veoma

                                              teška

                                                 i neumesna

Stavio ju je između 4 zida

uz nasladu psihopatskog ega bacio je ključ

dok je dvostruka temperatura igrala

                                                      u mozgu

Đubre je povratilo mešavinu

                                       jeftinog piva i

                                                      70% alkohola

bilo je ružno kao realna propast

rashodovanost jedne istraumirane osobe

u suzama ekstremne anksioznosti

                                    pitala me je:

-          Doći ćeš zar ne?

-          Kada ćeš doći?

-          Uvek se nešto odvratno dešava! Meni!


Mačke na parkingu su nestale

                                  samo kore izjedene

                                                                lubenice

Defektna trandža sa sprata opet

                                  pravi žurku u kuhinji

Ne može da se spava ni uz zolpidem

„dosta toga život zna što one čine

to nije rešenje“

kao kada se grohotom smejao dok

                               sam vrištao – prestani!!

Imao sam oko šest godina

i sve se dešava ponovo

nemo vrištim

u toj čaši čistog izrugivanja

pričvršćen mozak sa čiodama

sada me ne razdvaja sekira

                           zabijena u drvena vrata

zbrda-zdola sistem je na strani

                                          Čudovišta

koje nosi slavuja u ustima

_____________________________________

 

17.47h – 17.57h

subota

2. april 2022.

/Twickenham, EEL PIE RECORDS/

(za nju & mene)

No comments:

Post a Comment