Sunday 29 December 2019

U fazonu "pazi šta pišeš"


SrBski Chun-Li

Somehow I knew you just find me
I thought you’re smarter than that
Strategically designed architecture,
                      architecture that only I have the pinkprint for
Never the less, you took the bait
And oh, I get it
You paintin’ me to be the bad guy
Možeš kupiti kesu za povraćanje ako ti je muka, Sonja
Možeš sakupiti 65.000 požutelih protestanata
                                      čim odeš na godišnji, Jasmina
Možeš paziti da ne upotrebiš šešeljevsku terminologiju, Aljoša
I come alive, I,  I’m always stay high
Designer thigh highs
It’s my lifestyle
Kaže fikus 401, nema iseljavanja
Kaže fikus 1, živimo 46 miliona puta bolje
Kaže fikus milion i 101, ne koristi Šešeljeve izraze
                                    ili budi svestan njihovog značenja
Kaže fikus 4 miliona i 500, koristiš Vučićevu retoriku i bićeš
                                  koristan na sledećim izborima
Kaže fikus 3 miliona i 70, Vladimire pazi šta pišeš
                                                 i objavljuješ
I been on, bitch you been dosmanlijski con
Bentley tints on, Fendi prints on
Ay yo I been North, Laura been Croft
Plates say ’Chun-Li’ drop the Benz off
Možeš okrenuti čmar i gaće požutele od dosmanlijske demokracije
                                                                   sranja i pišanja
Možeš skakati iz mreže u mrežu retoričkih okvira
                                          otpadaka sa smetlišta istorije
Žuto je trulo, korodiralo je kao i srBsko tzv. srce
Kažeš, pričaj srBski, ćirilica brate –
Truliš na rate, srce ti je puno razgrađenih hamburgera
You play checkers, couldn’t beat me playin’ chess
Kažeš, razbijaćeš glave ako postanemo k’o Francuzi
Ali tvoj android voli da se guzi
Žuto, samo žuto – back seats bitch, fuck the gossip
Bitch it’s King Kong, yes it’s King Kong
Chinese ink on, Siamese links on
Call me 2 Chainz, name go ding dong

So they can get on their fuckin’ keyboards
                               and make me, the bad guy
Samo srBski, samo srBski, malo ruski, patriotski
Najbolje kineski, lezbijski
Now I’m about to turn around and beat my chest
Pesnici poput mene, potrebni su
Bitch it’s King Kong
I mean I been Storm, X-Men been formed
Tanjiri govore, radnici-robovi se traže, kosti naci M. Draže
Rehabilitacija kvislinga been on, bitch you been con
Na svojoj tastaturi otkucaj jebeno Chun-Li, lošim me napravi
I’m my Kingdom, yes Miss Bitch yellow con
I been on, city light prints won’t gone
Slušaj nadalje srBski-kineski sa ekrana, it’s been yellowishly on

______________________________________________

≈ 17.53 h – 18.40 h
27.12.2019.
petak
(Sombor, Café SG Priča)
[kurziv na engleskom Nicki Minaj – ’Chun-li’]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Herta priča svom Nerudi


Herta priča svom Nerudi: - Moja poezija je
                                                 zaključana
imam 40 i kusur godina, a osećam da imam 20
pakuju me u razne kalupe
pijem lekove i alkohol
znam da ne bih smela jer to uništava
ali, ja ne znam drugačije
                           i idem, idem dalje
ulazim sve dublje i onda više ne znam
                         ko sam bila.

_____________________________________

21.41 h – 22.45 h
27.12.2019.
petak

[Studio Vincent, Sombor, Poeziodrom #4]














No comments:

Post a Comment