Tuesday 30 July 2019

nož - žica - granica


sunčani dani
                pozdravljam vas
crna svjetlosti
brojimo
ali ne i ja
            naglas
tj. moja glava pada u mrak
       upliće se u rđu
carstva dvorišta
    što trgova
              nema ni kuća
sve se ruši i ograđuje
                   moja se gladovanja hrane
siromaštvom i oskudicom

odmahnuo je glavom
upadam kao rezerva
nema suosjećanja ni patnje
ili tek ovlašno
                       u fancy kolima sjedimo
snimaju glasove
                           brojeve - ne i moj
treba da sam već navikao
                                 I love to be alive
                           but I am not afraid to die

ne govorimo
o vezivanju kraja s krajem
što je mala utjeha
                     I don't have anything to lose
za one koji
             stazama iskreno
                               traže odgovor


21.53 h - 22.01 h
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
30.jul 2019.
utorak

No comments:

Post a Comment