Thursday 5 June 2014

Somos . . . Hombres

Somos . . . Hombres

1 May 2014 at 20:14
Zanositi se neću.
Na pijanoj ti lađi neću naći sreću.
I da Boga nema i da ga ima,
ne pripadamo tima
što ga se boje.
Zato nije moje
(verujem ni tvoje)
da govorimo o tome.
Kada bi bar pucao u mene
hicem ishitreno tačnim,
proračunato trenutačnim
iz namere poštene a prepredene,
da podsećamo na figure slavne
nekad davno provedene
kroz prašume i pustinje
najvisočijih pesničkih sfera
posredstvom himera
što očarale bi Erota
i celokupno mnoštvo
vražjega nakota,
pa da sonet jedan ispevamo
špilji toj nespominjanoj,
na pijanoj ti lađi
dok krinke skaču
i u srcu mi plaču.
Ali, ne! . . . Zanositi me nećeš.
Na pijanoj ti lađi nema meni sreće.
Samo iza rešetaka, u krletki mračnoj
završićeš s tonućom si lađom.

Author: Milan Milošević

No comments:

Post a Comment